Strony www
Tworzymy profesjonalne strony internetowe, kładąc nacisk na zadowolenie klienta. Każdą z naszych stron cechuje indywidualność i perfekcja wykonania.
Czytaj dalejWizerunek marki w Internecie to sposób, w jaki dana firma jest postrzegana przez potencjalnych klientów, współpracowników, konkurencję, a także media. To, czy jest on pozytywny, w dużej mierze przekłada się na sukces rynkowy przedsiębiorstwa. W dobie tak silnej konkurencji, skutecznie prowadzony branding pozwala zdobyć zaufanie do marki.
Branding to stały proces, który wymaga konsekwencji i przemyślanych decyzji. Działania właściciela marki powinny podążać za zmieniającymi się poglądami i upodobaniami konsumentów, ponieważ obecnie to nie moc produkcyjna, lecz posiadanie lojalnych odbiorców stanowi jedno z najwartościowszych aktywów firmy. Z wizerunkiem marki związana jest jej reputacją, na którą mogą składać się nawet bardzo odmienne od siebie wizerunki posiadane przez firmę w przyszłości. Zbudowanie zaufania konsumentów i partnerów biznesowych pozwala na osiągnięcie mocnej pozycji na rynku oraz przewagi nad konkurencją.
Aby zarządzanie wizerunkiem odniosło sukces, należy przede wszystkim zdefiniować czynniki, które mają wpływ na tworzenie wizerunku marki. Należą do nich:
Ponieważ każda firma chce być kojarzona pozytywnie oraz zdobywać zaufanie klientów i lojalność pracowników, powinna dążyć do tego poprzez zróżnicowane działania.
1.Punktem wyjścia jest opracowanie strategii, w której zostaną określone cele, a także misja i wizja marki, będące nieodłącznymi elementami tworzenia się jej tożsamości. Wizerunek firmy powinien je odzwierciedlać
2.W kolejnym kroku konieczne jest określenie obecnego wizerunku, a także opisanie tego docelowego, dla nas idealnego, do którego firma będzie dążyć. Warto na tym etapie wziąć pod uwagę opinie klientów, pracowników, instytucji i dziennikarzy, z którymi współpracujemy, jak również konkurencji.
3. Zdefiniowanie grupy odbiorców jest następnym istotnym zagadnieniem, które powinno być dokładnie opracowane. Jest to również moment, kiedy należy ustalić, czy zależy nam na kreowaniu wizerunku na nowo, czy utrzymaniu lub zmiany obecnego.
4. Jeśli cele zostały już określone, należy wytyczyć działania i wybrać instrumenty kształtowania wizerunku. Wybór narzędzi uzależniony jest od specyfikacji firmy i jej indywidualnych potrzeb. Do najpopularniejszych spośród nich należą: system identyfikacji wizualnej( logo, papier firmowy, stopka e-mailowa, czcionki dozwolone w materiałach marketingowych, kolory, grafikę dopuszczalną w materiałach drukowanych i na stronie internetowej, zdjęcia, wzory ofert, prezentacji, koperty, wizytówki, szatę materiałów marketingowych czy gadżetów itp.), zarządzanie jakością, reklama, public relations, sponsorowanie i komunikacja nieformalna.
5. Realizacja programu wymaga stałej czujności i obserwacji szeroko pojętego otoczenia, aby móc w razie potrzeby uaktualnić plan i dostosować go do sytuacji.. Planując tego rodzaju działania, nie można zapomnieć o przypisaniu do nich odpowiedniego budżetu.
6. Należy pamiętać o ciągłej kontroli na wszystkich etapach procesu, bowiem niewielkie nawet niedopatrzenie może niekorzystnie odbić się na tworzonym wizerunku. Kontrola, jako ostatni etap brandingu, oznacza porównanie ustalonych wcześniej celów z otrzymanymi realiami.
Konstruowanie wizerunku marki jest rzeczą skomplikowaną i trudną, zwłaszcza w obecności rosnącej konkurencji. Ponieważ jednak to wizerunek jest głównym wyróżnikiem firmy na rynku oraz tworzenia więzi z coraz bardziej wymagającymi klientami, rekomendujemy zlecenie brandingu profesjonalnej firmie, która posiada doświadczenie i odpowiednie zasoby wiedzy. Testin.pl obecny jest na branżowym rynku już od wielu lat i cieszy się zaufaniem sporego grona firm, którym pomógł w osiągnięciu sukcesu. Naszą domeną są tworzone nie tylko nowoczesne strony internetowe, sklepy internetowe, ale także profesjonalny branding. Jeśli więc chcesz, aby Twoja marka została zauważona i doceniona, a co za tym idzie – zdobyła
Powiedz nam, co chcesz osiągnąć, a my wykonamy projekt idealnie dopasowany do Twoich potrzeb.
Tworzymy profesjonalne strony internetowe, kładąc nacisk na zadowolenie klienta. Każdą z naszych stron cechuje indywidualność i perfekcja wykonania.
Czytaj dalejDopracowane pod każdym względem sklepy, jakie tworzymy, są łatwe w obsłudze i przyjazne dla klientów. Intuicyjna nawigacja stwarza komfort robienia zakupów.
Czytaj dalejPozycjonowanie stron, prowadzenie social mediów oraz copywriting należą do zakresu naszych działań. Kompleksowo zadbamy o Twój wizerunek w sieci.
Czytaj dalejJeśli potrzebujesz bardziej szczegółowych informacji o oferowanych przez nas usługach - skontaktuj się z nami!