Profesjonalne strony internetowe Rzeszów, Warszawa - firma Testin

Wizytówka

Wizytówka dziś? Towar pilnie poszukiwany!

Mimo, iż współczesny rynek często oparty bywa głównie o internetową formę marketingu, nie sposób zaprzeczyć temu, iż na spotkaniach biznesowych wizytówka jest absolutnie niezbędna. Jej brak rzutować może na nasz profesjonalizm, tego zaś na pewno chcielibyśmy uniknąć. Wizytówka równie często mylnie przypisywana bywa osobom zajmującym stanowiska kierownicze, zaś w rzeczywistości niemal każdy przedstawiciel firmy wychodzący „na zewnątrz” i odpowiadający za kontakty z klientami powinien mieć profesjonalną i nieszablonową wizytówkę.

 

Co zyskasz, inwestując w profesjonalną wizytówkę?

Jako jeden z elementów wpływających na odbiór przedsiębiorstwa wpływa ona głównie na nasz wizerunek. Warto zatroszczyć się o to, by był on jednocześnie profesjonalny i pozytywny, dlatego też wizytówka, którą wręczać będziemy naszym potencjalnym partnerom biznesowym lub klientom powinna być zachęcająca. Przyjmuje się również, iż mimo progresu nowych mediów wciąż świetnym nośnikiem treści są obiekty realne – wizytówki, ulotki, banery. Znaczy to, iż warto zadbać również o wspomniane, bardziej tradycyjne formy, lecz jednocześnie sprawić, by dla naszego odbiorcy były atrakcyjne i intrygujące.

 

Cechy dobrej wizytówki

Dominującymi na terytorium Polski formatem wizytówki jest 90×50 mm i uznaje się, iż jest on jednym z najbardziej uniwersalnych – z jednej strony jest ona poręczna, zaś z drugiej sama przestrzeń może być efektywnie zagospodarowana. Znane są również jednak i inne formaty, wśród których wskazać można chociażby tzw. skandynawski, który jest „wyższy” o 5mm od tego, który stosowany jest w naszym kraju. Przyjmuje się, iż na dobrym identyfikatorze widnieć powinno kilka informacji: adres, dane kontaktowe, a także personalia posiadacza. Warto również opatrzyć kreację naszym niepowtarzalnym logo. Informacje te powinny znajdować się na jednej stronie i nieść maksimum treści.

Rewers utrzymać należy w podobnej stylistyce i dość łagodnie wyszczególnić kilka informacji o firmie. Podobnie, jak w wypadku danych i tu warto raczej skupić się na odpowiednim zagospodarowaniu treściami.

 

Dlaczego Testin?

Kreacje graficzne są niezwykle istotnym elementem budowania wizerunku przedsiębiorstwa, dlatego też warto posiłkować się radami doświadczonego zespołu. Kreatywna wizytówka świadczy o Twoim biznesie, dlatego też zaufaj profesjonalistom.

 

Parametry wizytówek:

– dwa rozmiary do wyboru – 85×55 mm lub 90×50 mm,

– wydruk jedno lub dwustronny,

– prostokątne lub zaokrąglone narożniki,

– wizytówka przygotowana może zostać na papierze standardowym lub na dowolnym, wybranym przez Ciebie rodzaju.