Profesjonalne strony internetowe Rzeszów, Warszawa - firma Testin

Ulotki

Ulotki, czyli powrót do przeszłości? Niekoniecznie.

 

Mimo, iż w epoce powszechnej cyfryzacji wydają się mniej efektywne, ulotki nadal znajdują zastosowanie we współczesnym biznesie. Doskonale wykorzystać je można chociażby na szczeblu lokalnym – reklamując strefy gastronomiczne lub lokale usługowe warto pamiętać o tym, kto będzie ich głównym odbiorcą. Ulotki jednak sprawdzają się również i na innych polach – oczywiście, o ile są nieszablonowe i przyciągają wzrok. Specjaliści od marketingu uważają jednak, iż dobra oferta nie powinna odrzucać mnogością kolorów oraz nieuporządkowanym rozmiarem i doborem czcionek, dlatego też warstwa graficzna jest w ulotkach niezwykle istotna.

 

Jak efektywnie korzystać z ulotek?

Wdrożyć warto kilka zabiegów, które sprawią, iż nasze ulotki nie wylądują błyskawicznie w koszu. Podobnie, jak w wypadku wszystkich działań marketingowych warto przygotować odpowiednią strategię. Najczęściej broszury rozdawane są w miejscach tłocznych lub takich, w których ludzie wykazać muszą się cierpliwością, czyli głównie w okolicach dworców i galerii handlowych. Jest zdecydowanie bardziej prawdopodobne, że nasz komunikat dotrze do odbiorców właśnie wtedy, gdy zapewnimy mu rozrywkę w nieciekawym miejscu.

 

Charakterystyka dobrej ulotki

Broszury, które zachęcają do aktywnego korzystania z usług naszego przedsiębiorstwa działają na dwa sposoby – budują wizerunek biznesu w świadomości konsumentów i pozwalają na pozyskanie nowych klientów. Działania te są zdecydowanie najistotniejsze, pamiętać jednak musimy o tym, iż poważnie potraktowani zostaniemy wtedy, gdy nasza ulotka będzie w pełni profesjonalna i nieszablonowa. Z jednej strony musi więc byc na tyle charakterystyczna, że zachęci odbiorcę do zapoznania sięz komunikatem, z drugiej zaś nie powinna być przesadnie nasycona treścią lub zbyt intensywną kolorystyką czcionki lub tła. Ulotkę warto stworzyć w jednej konwencji i z wykorzystaniem jednego kroju pisma – przesadny rozrzut rozmiaru sprawi wrażenie chaotycznego i przypadkowego. Równie istotna co design zdaje się przygotowana przez nas treść ze szczególnym uwzględnieniem nagłówka. To na nim skupia się wzrok klienta, dlatego też warto zadbać o intensywne, świeże i angażujące hasło marketingowe.

 

Dlaczego Testin?

Marketing często bazuje na popartym kreatywnością doświadczeniu. Niezwykle ważne, by agencja, której zlecasz kreację broszury reklamowej poszczycić mogła się i jednym, i drugim. Dlatego warto zaufać profesjonalistom z bogatym i udokumentowanym portfolio.

 

Parametry naszych ulotek:

Wybrać możesz zarówno proste, zwykłe broszury, jak i bardziej rozbudowane graficznie opcje rozbudowone. Pierwsze z nich charakteryzują się głównie brakiem zgięć, podczas gry drugie efektywnie wykorzystują „skrzydła”. To od Ciebie zależy ich rodzaj i format.

  1. Ulotki zwykłe:

– oferujemy szeroki wybór formatu ulotek – od A6 do A3,

– zadruk dwustronny lub jednostronny,

– gramatura papieru wynosić może od 90g do 350g,

– możliwe jest dodatkowe foliowanie.

 

  1. Ulotki składane:

– możliwość wyboru formatu – od A6 do A3,

– ulotki składać mogą się z 4, 6, 8, 10 lub 12 stron,

– grubość papieru: 130g do 250g,

– dodatkowe foliowanie.