Tanie strony internetowe dla firmy – rzeczywistość czy mrzonki?

tanie strony internetowe dla firmy

Tanie strony internetowe dla firmy – rzeczywistość czy mrzonki?

Obecność w sieci jest dziś ściśle związana ze świadomością istnienia naszego przedsiębiorstwa. Starając się zaistnieć w nośnym, ale i specyficznym środowisku Internetu podejmujemy różne działania – niektóre skuteczne, inne niestety mniej. Strony internetowe uginają się od nadmiaru informacji, na Facebooka Instagrama wrzucamy absolutnie wszystko, zaś firmowy Twitter z braku pomysłów na dostosowane do branży aforyzmy lub polemikę powoli dogorywa… Zastanówmy się więc nad tym, w jaki sposób moglibyśmy nasze kanały nieco ożywić i przystosować do wymagającej, internetowej komunikacji i czy tanie strony internetowe dla firmy będą dla nas najlepszym rozwiązaniem.

Tanie strony internetowe dla firmy a opcje promocji

Stworzenie strony WWW często – wbrew powszechnym zapewnieniom – jest dopiero początkiem drogi do tego, by zachęcić klientów do korzystania z naszych usług przez sieć. Uczciwie przyznać trzeba jednak że zwykle jest to kamień węgielny naszych działań w Internecie. Przecież dokądś musimy kierować ruch chociażby z płatnej reklamy na Facebooku… Nawet tanie strony internetowe dla firmy powinniśmy promować, przeznaczając na to m.in. środki zaoszczędzone na kreacji witryny. Inwestować w promocję warto – tym bardziej, jeśli przyjrzymy się statystykom zebranym przez PBI chociażby za kwiecień. Według nich liczba internautów w Polsce wyniosła niemal 28 milionów. Innymi słowy, niemal 74% z nas korzystało z Internetu (wyszukiwarek, portali społecznościowych lub informacyjnych) przynajmniej raz w skali miesiąca. To pokazuje, jak ważnym medium jest Internet w biznesie, oraz jak skutecznie angażuje nasz czas. Dla nas istotne jest jednak to, że można oferowane opcje skutecznie wykorzystać.

 

Tanie strony internetowe dla Twojej firmy – zamów bezpłatną wycenę!

 

Kompleksowość a promocja marki w sieci

Efektywne promowanie firmowej strony WWW dobrze rozpocząć już od stworzenia odpowiednich tekstów, których odpowiednie nacechowanie frazami kluczowymi sprawi, ze klienci odnajdą nas znacznie łatwiej. Kwestie pozycjonowania jest istotna, gdyż zwiększa zasięg naszej oferty.

Wyobraźmy sobie, że mamy sklep odzieżowy z wysokiej jakości produktami i atrakcyjnymi cenami, jednak usytuowaliśmy go w nieco gorszej lokalizacji. Czy bez odpowiednich działań (ulotki, banery) wieść o nim rozpowszechni się wirusowo?

Są na to szanse, to fakt, jednak prawdopodobnie jest sporo firm oferujących zbliżony asortyment i okazyjne ceny. Jedne osiągają sukces, drugie nie, zaś czynnikiem warunkującym ten stan są reklama… oraz nieco szczęścia.

Również tanie strony internetowe dla firmy należy promować. Że zaś na ten moment spora część opcji reklamowych przeniosła się do sieci… Cóż, trzeba korzystać!

Pytanie brzmi tylko jak.

Facebook jako remedium?

Social media angażują nasz czas skuteczniej, niż strony WWW. Wystarczy wspomnieć o tym, że w ciągu 60 sekund publikowanych jest ponad 510 000 komentarzy, natomiast samych zmian statusu – ok. 293 000. Systematyczne przeglądanie Facebooka stało się dla większości z nas odruchem bezwarunkowym – a to wrzucimy zdjęcie, a to podejrzymy co u naszych znajomych… Portal Zuckenberga jest jednak również świetną opcją dla marketingowców, którzy wykorzystują go do tego, by dotrzeć do zainteresowanych produktami lub usługami klientów. Warto więc – przynajmniej na ten moment – z opcji tych korzystać, i przekierowywać ruch na naszą firmową stronę WWW. W tym celu należy stworzyć firmowego fanpage, którego następnie uzupełniać będziemy systematycznie przemyślanymi treściami.

To istotne, by przyjąć odpowiednią strategię na Facebooku – możemy znacznie przyśpieszyć żmudną zwykle budowę pozytywnego wizerunku firmy. Dzięki temu nawet, jeśli posiadamy tanie strony internetowe dla firmy możemy czerpać z nich profity.

Posiadając na Facebooku swoją stronę utworzyć możemy również efektywną reklamę, która m.in. może kierować ruch na witrynę zewnętrzną

 

Przemyślana strategia na Facebooku? Skontaktuj się z nami i powiedz, co chcesz osiągnąć!

 

Cennik, czyli ile zapłacę za stronę internetową

Kwestia ceny zwykle jest – delikatnie mówiąc – newralgiczna. Podczas pracy w agencji reklamowej nauczyliśmy się, że większość projektów wycenić należy indywidualnie… jednak mimo to niezwykle często pojawia się pytanie o koszt stworzenia strony internetowej. Cennik ustalany bywa oczywiście indywidualnie, niemniej z chęcią uchylimy rąbka tajemnicy…

Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Mrzonki czy rzeczywistość?

Optymalizacja kosztów jest w biznesie, łagodnie mówiąc, istotna. Inwestując w tanie strony internetowe dla firmy możemy część zaoszczędzonych środków przeznaczyć na kanały promocji, które (stosunkowo tanio) rozreklamują nasze działania i zapewnią nam większą ilość zapytań.

Faktem jest, że stronę internetową dla przedsiębiorstwa zamówić można stosunkowo tanio. Bardzo szybko natomiast zauważyć można efekty wynikające z promocji w sieci. Zwłaszcza jeśli do tej pory skwapliwie ten kanał omijaliśmy…

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Sprawdź nasze usługi
Zobacz ofertę