Strony internetowe dla firm – mus czy wymysł?

Strony internetowe dla firm – mus czy wymysł?

strony internetowe

Strony internetowe dla firm – mus czy wymysł?

Strony internetowe i ich niesłabnąca popularność

Strony internetowe bywają – w dobrych rękach – niezwykle potężnym, i – co najważniejsze – niezwykle efektywnym narzędziem marketingowym. Ich niesłabnąca popularność zdaje się tę tezę potwierdzać. Niemal każdy przedsiębiorca posiada swoje własne strony internetowe, które umożliwiają – w zależności od stopnia wykonania i zaangażowania – osiągnięcie wyznaczonych celów biznesowych. Dlatego tak istotne jest to, by przygotowane były na najwyższym możliwym poziomie. Na co powinniśmy zwrócić uwagę tworząc witrynę lub zlecając jej wykonanie jakiemuś podmiotowi zewnętrznemu?

 

Po pierwsze – przeanalizuj rynek

Decydując się na stworzenie strony internetowej powinniśmy mieć mniej więcej sprecyzowane wymagania. Warto przeanalizować rynek i zapisać adresy tych witryn, które się nam podobają i są intuicyjne. Zwrócić uwagę musimy również na kwestię responsywności, o której szerzej napiszemy nieco niżej. Powinniśmy przygotować sobie również spis agencji interaktywnych, które w okolicy cieszą się największym powodzeniem i mają na swoim koncie mnóstwo świetnych realizacji. Firmy bardzo często chwalą się portfolio – dlatego warto dokładnie je przejrzeć i skorzystać tym samym z możliwości wyboru. Zwróćmy wówczas uwagę głównie na funkcjonalność i spektrum działań agencji, które powinno być relatywnie szerokie. Dzięki temu unikniemy dziwnych i przykrych sytuacji, których moglibyśmy doświadczyć wtedy, gdyby firma zewnętrzna zajmowała się tylko i wyłącznie stronami, absolutnie pomijając chociażby identyfikację graficzną.

Nasz zespół do klienta podchodzi kompleksowo, dodatkowo zaś z łatwością odpowiemy na Twoje pytania – wystarczy, że klikniesz tutaj.

 

Jak powinna wyglądać profesjonalna strona?

Tworząc stronę pamiętajmy o tym, kto jest jej bezpośrednim odbiorcą. Mowa jest tu oczywiście o klientach – stałych lub potencjalnych – którzy wpisują odpowiednie słowa kluczowe i trafiają na naszą witrynę. Warto zachęcić ich intuicyjnym interfejsem, gdyż pamiętać musimy o tym, że nie każdy jest programistą. Równie istotna jest responsywność, czyli zdolność do automatycznego dostosowywania się strony. Niezależnie od tego, czy oglądać będziemy ją na tablecie, telefonie czy laptopie zawsze będzie wyglądała dobrze. Dodatkowo, unikniemy niefortunnego rozrzucenia tekstów. Plusem responsywności jest również to, iż strony internetowe będą znacznie lepiej wyszukiwane na urządzeniach mobilnych, z których – jak dowodząc statystyki – korzysta coraz więcej spośród nas.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Sprawdź nasze usługi
Zobacz ofertę