Profesjonalne strony internetowe Rzeszów, Warszawa - firma Testin

Plakat

Czym jest plakat?

Dobra, profesjonalna kreacja graficzna sytuuje się zwykle pomiędzy sztuką a rzemiosłem – jest wypośrodkowana i potrafi przyciągnąć wzrok, skupiając jednocześnie uwagę na rzeczach najważniejszych. Dlatego też plakat jest jedną z najciekawszych i najbardziej sugestywnych form marketingowych szczególnie, jeżeli przygotowany jest w ciekawy sposób. Ma on zwykle ściśle sprecyzowany charakter – najczęściej reklamowy lub propagandowy, znacznie rzadziej informacyjny.

 

Co zyskasz, inwestując w plakat?

Jako nośna forma graficzna plakat pełnić może kilka różnych funkcji , z których na pierwszy plan przebija się zwłaszcza kwestia marketingowa. Plakat od wielu lat jest wykorzystywany w reklamie i sprzedaży, a mimo to jego potencjał nie został wyczerpany. Nadal jest kapitalnym nośnikiem treści, dlatego też ciekawa konstrukcja potrafi przyciągnąć uwagę odbiorcy i zainteresować go tak bardzo, iż ten sam zacznie poszukiwać informacji o produkcie lub usłudze. Z biznesowego punktu widzenia jest to wręcz pożądane, gdyż stosunkowo niewielkim kosztem możemy wzmocnić naszą markę.

 

Cechy profesjonalnego plakatu

Każda z kreacji graficznych wykorzystywanych w procesie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa oraz w celach marketingowych powinna przyciągać wzrok – tyczy się to zarówno logo, jak i Roll-upa. Zaciekawiać powinien jednak zwłaszcza plakat. Może być enigmatyczny, z ciekawym obrazem i odnośnikiem do strony lub niosący w sobie dosadną, wyrażoną w kilku słowach treść. Plakat, jak każdy przejaw artyzmu w marketingu, powinien być dopracowany w 100%, gdyż najczęściej jego celem jest skupienie uwagi odbiorcy w bardzo krótkim przedziale czasowym. Świetne wykonanie graficzne powinno iść w parze z samym konceptem – warto przyjrzeć się dominującym trendom, lecz nic nie stoi na przeszkodzie, by zacząć wyznaczać je samemu. Plakat, jak żaden inny element marketingowy, pozwala wykorzystać pewne konwencje (chociażby kulturalne) i wykorzystać je do własnych potrzeb.

Istotny jest również odpowiedni format – jeżeli celujemy w ogromny, zawieszony na ścianie budynku bilboard oczywiste jest, iż sama kreacja wyglądać musi inaczej, niż w wypadku przyklejonego na afiszu plakatu.

Sugestywność tej kreacji powinna być również poparta zachętą do działania, dlatego też nakłonienie odbiorcy do samoistnego wyszukania informacji powinna być zawarta w każdym, w pełni profesjonalnym plakacie.

 

Dlaczego Testin?

Każde działanie marketingowe poparte musi być doświadczeniem i szczyptą kreatywności, które uwypuklone mogą zostać świetnym portfolio. Dla Ciebie również istotny jest każdy, nawet najdrobniejszy element? Zaufaj profesjonalistom.

 

Parametry:

Oddajemy do wyboru plakaty mniejsze, jak i większe.

  1. Plakat mały:

– możliwy wybór w wymiarach: A3, A2, B3, B2,

– oferujemy wersje jednostronną lub dwustronną,

– gramatura papieru dostępna w przedziale 90g – 350g,

– papier błyszczący lub matowy.

 

6) Plakat duży:

– dostępny w rozmiarach: A1, A0, B1, B0,

– wersje jednostronna lub dwustronna,

– gramatura papieru: 90g – 350g,

– papier błyszczący lub matowy.