Profesjonalne strony internetowe Rzeszów, Warszawa - firma Testin

Notes

Czym jest notes firmowy?

Chcąc zanotować istotne informacje, które za moment uciec mogą nam z głowy, sięgamy po długopis i tkwiący możliwie najbliżej zwitek papieru. Jak się jednak okazuje, ten przepada niesamowicie często. Dlatego też warto zapewnić sobie i pracownikom gadżet, który sprzyjać będzie organizacji zajęć, jak i wykorzysta niezwykle nośną ostatnimi czasy natywną formę reklamy. Notes firmowy, bo o nim mowa, jest dodatkowo absolutnie nieinwazyjną możliwością wzmocnienia naszych działań marketingowych.

 

Czy i co zyskamy, inwestując w notes?

Uczestnicząc w obradach, konferencjach lub spotkaniach biznesowych należy zapewnić sobie komfortowe narzędzia pracy. Do takich bez wątpienia należy spersonalizowany notes, którego typ dostosować można dokładnie pod specyfikę naszego przedsiębiorstwa. Dodatkowo, oprócz funkcji typowo wizualnych, sprawia on, iż nasz profesjonalizm zyskuje jeszcze szerszy wymiar. Słowem wspomnieć warto również o zaznaczonym już wstępnie aspekcie marketingowym. Puszczając w obieg notesy, w których figurować będą nasze logo, adres oraz kilka słów o przedsiębiorstwie w bardzo prosty sposób zaistnieć możemy w świadomości konsumentów, którzy dodatkowo – przekazując np. poczynione przez siebie notatki lub nawet czystą kartę, którą  zapisać może kto inny – przyczyniają się do zwiększenia zasięgu naszej oferty.

 

Cechy profesjonalnego notesu

Profesjonalnie przygotowany notes firmowy spełniać powinien jednocześnie – jak i w wypadku innych, „gadżetowych” działań marketingowych – kilka funkcji. Niezwykle istotna jest więc jego funkcjonalność, gdyż jest ona w tym przypadku główną i wartą wyeksponowania cechą. Pierwsza karta opatrzona powinna być logo przedsiębiorstwa i ciekawą, charakterystyczną grafiką. Istotne jest samo rozmieszczenie treści, której objętość nie powinna przytłaczać. Skonstruować wobec tego należy kilka chwytliwych sloganów odnoszących się do historii lub misji przedsiębiorstwa. W stopce umieszczamy za to dane adresowe i kontaktowe, które warto usytuować na każdej stronie notesu.

Ten z kolei wykreowany zostać może na kilka sposobów. Sporą popularnością cieszą się  formy klejone z okładką. Notes taki otwierać może się zarówno z góry, jak i z boków. Popularne są również łączenia spiralowe, które świetnie sprawdzają się dla tych, którzy chcą mieć błyskawiczny dostęp do swoich zapisków.

 

Dlaczego Testin?

Nieszablonowa kreacja graficzna wzmacnia pozytywny wizerunek biznesu. Warto, by była stworzona w oparciu o doświadczenie i kreatywność, którą udokumentować może pokaźne portfolio. Liczy się dla Ciebie każdy szczegół? Zaufaj profesjonalistom.

 

Parametry:

– proponujemy notesy klejone – dostępne są wersje zarówno z okładką, jak i bez niej,

– liczba stron w notesie wynieść może 25, 50 lub 100,

– do wyboru jest również kształt narożników: oferujemy zarówno  prostokątne, jak i zaokrąglone,

– gramatura okładki wynosi 170 g, natomiast kartki notesu 90 g,

– papier matowy lub błyszczący.