Najważniejsze działania w promowaniu stron internetowych

promowanie stron internetowych

Najważniejsze działania w promowaniu stron internetowych

Głównym zadaniem promowania stron internetowych jest zwiększenie sprzedaży oraz budowanie świadomości marki.

Strony internetowe – co chcemy osiągnąć?

Celem jest wygenerowanie ruchu na stronie internetowej, zainteresowanie nią, zwiększenie liczby wejść. Służą do tego różnego rodzaju środki, które sprawią, że działania promujące stronę WWW osiągną zamierzony cel.

Oto 5 narzędzi promowania strony internetowej:

1. Social media

Nie jest zaskoczeniem dla nikogo, iż firma, która chce zaistnieć w świadomości odbiorców, oprócz strony internetowej, powinna aktywnie działać w mediach społecznościowych. Najpopularniejsze są Facebook, Google+, LinkedIn . Dzięki przemyślanej strategii zwiększa się zasięg oferty oraz buduje się liczba stałych fanów, którzy śledzą stronę internetową.

2. Pozycjonowanie

Tutaj możliwości mamy wiele. Najpopularniejsza z nich to optymalizacja strony internetowej pod kątem wyszukiwarek. A wszystko po to, by właśnie ta konkretna strona, za sprawą kluczowych słów i fraz, pojawiła się w wynikach wyszukiwania.

3. Reklama PPC (Pay Per Click) – tak zwane płatne linki

To reklama internetowa, za którą firma płaci tylko wtedy, gdy zostanie kliknięta na stronie internetowej. Jej zaletą są błyskawiczne efekty. Co ważne opłaty naliczane są w momencie wejścia. Bez wątpienia najskuteczniejsze są reklamy w wyszukiwarce Google i social mediach. Mogą przybierać one formę tekstową, graficzną lub video.

4. Copywriting

Polega na tworzeniu tekstów związanych z reklamą, social mediami i konkretną stroną internetową. Szeroko pojęte pisanie, kreatywność i indywidualne podejście są w stanie zachęcić wielu odbiorców do zajrzenia na poszczególne witryny internetowe.

5. E-mail

To wykorzystanie poczty elektronicznej w działaniach marketingowych. Do podstawowych zadań należy komunikacja z klientami za pomocą e-maili, głównie poprzez przygotowanie konkretnych i trafiających wiadomości. Celem jest zachęcenie potencjalnych klientów do skorzystania z usług firmy na stronie internetowej.

Działania e-marketingowe zwyczaj przebiegają na kilku płaszczyznach jednocześnie. Wartościowe treści, optymalna ilość słów kluczowych z właściwym redagowaniem i pozycjonowaniem – to podstawa promowania strony. Internet mimo tego, że daje wiele możliwości w promowaniu stron internetowych, wymaga elastyczności. Dostosowanie się do wymagań nowoczesnego rynku staje się gwarancją rozpoznawalności firmy i zwiększenia jej przychodów. A wszystko dzięki odpowiednim działaniom w promowaniu stron internetowych.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Sprawdź nasze usługi
Zobacz ofertę