Marketing afiliacyjny – czy warto tak promować firmę?

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto w ten sposób promować swoją firmę? Na te oraz inne pytania odpowiadamy w poniższym artykule.

Czym jest marketing afiliacyjny?

Marketing afiliacyjny (nazywany także partnerskim), jest to jeden z rodzajów marketingu, który opiera się na współpracy. W tej współpracy uczestniczą:

Czym jest sieć afiliacyjna?

Czasami w grę wchodzi też czwarty podmiot, jakim jest sieć afiliacyjna. To organizator programu partnerskiego, pomagający w nawiązaniu współpracy między reklamodawcami a wydawcami. Ta platforma dysponuje najczęściej własnym systemem, służącym do zliczania konwersji. Liczy się tu efektywność. Sposób, w jaki wyliczane jest wynagrodzenie za promowanie produktów i usług, zależy od ustaleń współpracujących ze sobą stron. Może to być określony procent wartości zakupów lub stała stawka za akcje wykonywane przez użytkowników działanie, na przykład kliknięcie w linki afiliacyjne, dokonanie transakcji czy wypełnienie formularza. Marketing afiliacyjny sprawdza się w różnych branżach: nie tylko w e-commerce, finansowej i ubezpieczeniowej, lecz także w obuwniczej czy odzieżowej. To również dobra propozycja dla sektora bankowego i technologicznego, ponieważ możliwości na rozwój jest tu wiele.

Modele rozliczania wydawcy w sieci afiliacyjnej

Marketing afiliacyjny – poznaj typy wydawców

Agencja Interaktywna Testin w Rzeszowie

Nie masz strony internetowej? A może potrzebujesz sklepu internetowego lub opieki nad blogiem firmowym, by wzmocnić pozycjonowanie strony w wyszukiwarce? Skorzystaj z oferty Agencji Interaktywnej Testin w Rzeszowie. Młody lecz doświadczony zespół specjalistów w zakresie marketingu internetowego z pewnością wybierze dla Twoich działań promocyjnych odpowiednie rozwiązanie. Nie czekaj – skontaktuj się z nami.