Link w InstaStories – nie tylko dla kont powyżej 10K!

Linkowanie w InstaStories do niedawna było dostępne tylko dla kont, których liczba obserwatorów przekracza 10 tysięcy użytkowników.  Od kilku tygodni z opcji dodania hiperłącza do story cieszą się niektórzy mniej popularni właściciele kont biznesowych. Wszystko za sprawą nowej naklejki – link.

Link w InstaStories nie tylko dzięki Swipe-Up!

Link w InstaStories – do artykułu blogowego, filmu z zewnętrznego portalu, notki prasowej, tak naprawdę czegokolwiek – kojarzył nam się z przyciskiem Swipe-Up. Wiadomo, jak działa. Na kafelku z włączoną opcją linkowania wystarczyło przesunąć palcem od dołu do góry i aplikacja przenosiła nas pod podany przez autora Stories adres.

Teraz wybrane konta[1] mogą dodać hiperłącze dzięki naklejce.

Link na Stories – skorzystaj z naklejki!

I gotowe! Dalej dodajesz inne elementy i napisy według znanych Ci zasad i wysyłasz! Teraz Twoi obserwatorzy, bez konieczności wchodzenia w BIO lub ręcznego wpisywania adresu w przeglądarce, będą mogli odwiedzić polecana przez Ciebie stronę.

Miłego testowania! Jeśli jesteście w gronie wybranych przez Instagram do korzystania z tej opcji, dajcie nam znać. Podzielcie się wrażeniami: HIT czy KIT?


[1] Badania nad tą opcją prowadzone były na koncie biznesowym z liczbą 1943 obserwujących w aktualnej wersji aplikacji na telefonie marki Samsung, system operacyjny Android.