Profesjonalne strony internetowe Rzeszów, Warszawa - firma Testin

Inne produkty

Nie znalazłes tego, czego szukałes? To nie problem! Agencja interaktywna Testin z chęcią podejmie się każdej realizacji, która stanowić może o jeszcze lepszym rozreklamowaniu Twojego biznesu!

 

Długopis, smycz i kubek? Niekoniecznie!

Gadżety uwielbia każdy z nas. Kreatywne, drobne upominki, które często wręczane są na konferencjach lub podczas odwiedzin w siedzibie firm są jedną z ciekawszych opcji rozreklamowania własnego biznesu – tradycyjne metody marketingowe nadal przynoszą wymierne efekty. Drobiazgi, które moglibyśmy wręczać podczas bezpośrednich kontaktów z klientem są świetnie postrzegane i mogą stanowić o silę naszej marki przez wiele lat. Oczywiście, jeżeli wcześniej uda nam się odpowiedzieć na kilka pytań.

 

Co otrzymasz, inwestując w gadżety firmowe?

Aktywna promocja marki nie powinna ograniczać się do ściśle wyznaczonych ram czasowych. Oznacza to, iż powinniśmy skupiać nie tylko na doraźnych działaniach, takich jak reklamy na Facebooku, ale i zadbać o promocję przedsiębiorstwa w skali kilku lat. Wbrew pozorom jest to możliwe – z pomocą przychodzą profesjonalne gadżety firmowe, które „pracować” na siebie mogą przez długi czas. Na ich korzyść przemawiają głównie trwałość i fakt użytkowania ich przez odbiorców, dzięki czemu są świetnym nośnikiem nieinwazyjnych treści reklamowych.

 

Jakie powinny być nasze upominki?

Na pierwszym miejscu stawiać warto nie cenę, lecz jakość. To ona zdecyduje o tym, jak długo nasz klient korzystał będzie z podarowanego mu drobiazgu. Równie istotny jest jednak to, czym kilenta obdarujemy – statystyki dość jednoznacznie podkreślają, że największą popularnością cieszą się gadżety praktyczne, które często przekazywane są bliskim. To sprawia, że widniejące na upominkach logo prezentowane jest kolejnym, nowym konsumentom.

Wśród najpopularniejszych gadżetów firmowych widnieją kalendarze, które – jeżeli zaprojektowane są nieszablonowo i estetycznie – wisieć mogą w biurze lub w mieszkaniu klientów cały rok. Ciekawym pomysłem jest również wykorzystanie teczki lub notatnika, gdyż artykuły biurowo-piśmiennicze zawsze będą na topie.

Więcej firm zaczyna inwestować również w upominki związane z rozwojem techniki – powerbank lub pendrive z wytłoczonym logo również może kapitalnie spełniać swoją rolę. Dodatkowo, pozwala nam to zaprezentować dynamizm swojego biznesu, który idzie za rynkowymi trendami, ale i dba o zadowolenie klienta.

 

Dlaczego Testin?

Kreacja pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa nie jest łatwa. Działania marketingowe powinny być prowadzone profesjonalnie i na wielu polach – ich siłę wzmóc mogą indywidualne gadżety. Uważasz, że warto inwestować w reklamę? Zaufaj ekspertom.

 

Zapoznaj się z naszą sugerowaną, indywidualną ofertą graficzną.