Czym zajmuje się agencja interaktywna?

agencja interaktywna - testin.pl

Czym zajmuje się agencja interaktywna?

Czym zajmuje się agencja interaktywna?

Coraz częściej słyszysz od kolegów i koleżanek po fachu, Twoich znajomych lub też innych przedstawicieli świata biznesu, że skorzystali oni z usług agencji interaktywnej. Pewnie w Twojej głowie urodziło się pytanie – czym taka firma się zajmuje? Jak może pomóc mojej firmie? Odpowiedzi na te i inne pytania, znajdziesz w przygotowanym przez nas poradniku.

Agencja interaktywna – definicja

Agencją interaktywną nazywamy przedsiębiorstwo specjalizujące się:

– w budowaniu wizerunku marki w Internecie,

– w prowadzeniu działań reklamowych w sieci dla firm,

– w realizacji szeregu innych działań, mających wspomagać funkcjonowanie firmy w wirtualnej rzeczywistości.

Agencje interaktywne tworzą i realizują kampanie marketingowe w Internecie. Firmy działające w tej branży, w swojej pracy na co dzień wykorzystują odpowiednie narzędzia internetowe, które pozwalają osiągać im założone cele.

Jakiego rodzaju usługi można zamówić?

Zakres usług świadczonych przez tego typu firmy jest niezwykle szeroki. Do zadań, których podejmują się pracujący w takich agencjach specjaliści, zalicza się:

tworzenie stron internetowych,

projektowanie serwisów i sklepów internetowych,

– prowadzenie kampanii reklamowych Google Ads,

– dokonywanie audytów stron www,

– wdrażanie innowacyjnych rozwiązań w obrębie Internetu,

– pozycjonowanie stron internetowych,

budowanie wizerunku firmy w mediach społecznościowych.

Agencja reklamowa a interaktywna – różnice

Czasami możesz usłyszeć, że agencja reklamowa to ten sam twór, co agencja interaktywna. Nie jest to prawdą. Mimo że i tu, i tu, mamy do czynienia z agencją, to obszary, w których działają są inne. Agencja interaktywna – tak jak wspomnieliśmy wcześniej – swoje działania prowadzi w Internecie, natomiast agencja reklamowa opracowuje i wdraża działania reklamowe w mediach tj. telewizja, radio, prasa. Co więcej, agencja w rozumieniu tradycyjnym, klasycznym, jest pojęciem węższym niż agencja interaktywna. Wynika to z prostego faktu. Internetowa agencja reklamowa podejmuje się szerszego zakresu działań, aniżeli agencja w rozumieniu tradycyjnym.

Gdzie szukać najlepszych firm?

Tam, gdzie ich miejsce, czyli…w sieci! Ciężko wyobrazić sobie, że firmy oferujące reklamę w Internecie mogłyby być nieobecne w wirtualnej rzeczywistości. Owszem, jest to możliwe, ale czy takie firmy będą wiarygodne? Odpowiedź jest oczywista. Agencja interaktywna musi istnieć w Internecie, i to w wielu obszarach tego medium. Firmowa strona internetowa, profil firmowy w najważniejszych serwisach społecznościowych, wysokie miejsce w wyszukiwarce internetowej, to obszary Internetu, w których najlepsze firmy nie powinny, a wręcz muszą się znajdować. Pamiętaj o tym. Chcąc zamówić usługę (lub ich kilka) w konkretnej agencji interaktywnej, zwróć uwagę na oceny i opinie, jakie krążą w sieci o tym przedsiębiorstwie. Popytaj innych czy słyszeli (i co!) na temat usług realizowanych przez tę firmę. To wszystko pomoże Ci dowiedzieć się czy dana firma zrozumie Twoje potrzeby i będzie w stanie im sprostać.

Agencja Interaktywna Testin odpowiedzią na Twoje potrzeby!

Nasza firma doskonale rozumie Twoje potrzeby. Skontaktuj się z nami. Przygotujemy i wdrożymy najbardziej efektywne dla potrzeb Twojego biznesu rozwiązania, dzięki którym osiągniesz sukces w Internecie. Zaufaj nam i dołącz do grona osób w pełni usatysfakcjonowanych z naszych usług.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Sprawdź nasze usługi
Zobacz ofertę