Profesjonalne strony internetowe Rzeszów, Warszawa - firma Testin

Banner internetowy

Czym jest banner internetowy?

Skuteczny marketing internetowy oparty jest o szereg elementów, które – wykorzystywane wspólnie, lub naprzemiennie – stanowić mogą potężne narzędzie pozyskania klientów. Jedną z ciekawszych form jest niezwykle popularny banner internetowy, czyli statyczna lub dynamiczna forma reklamy graficznej, umiejscowiona zwykle w newralgicznych punktach różnych witryn. Wbrew pozorom, odpowiednio skonstruowany, przyciągnąć potrafi sporo uwagi i tak cennych dla nas przekierowań do własnej strony internetowej.
Co zyskasz, inwestując w banner?

Mimo tzw. ślepoty bannerowej odpowiednia forma kreacji graficznej potrafi przebić się do odbiorcy, co w efekcie pozwoli pozyskać Ci nowych klientów. Banner internetowy, mimo tego, iż jest nieinwazyjną formą reklamy, pozwala uzyskać pożądaną liczbę kliknięć i przekierowań, co z kolei przełoży się na zysk przedsiębiorstwa. Fakt istnienia na rynku interaktywnym tej formy marketingowej od wielu lat w niczym nie wyklucza jej użyteczności . Wręcz przeciwnie – ciekawy, kilkuklatkowy GIF zawierający konkretne, sprecyzowane informacje zachęcić może nawet dzisiaj.

 

Cechy profesjonalnie przygotowanej internetowej formy banneru

Popularność tej formy reklamy nie jest niczym zaskakującym – to właśnie intrygujące połączenie obrazu ze słowem jest najlepszym nośnikiem treści. Jednocześnie należy pamiętać, iż konkurencja również zdaje sobie sprawę z drzemiącego w bannerach potencjału. Dlatego też tak ważne jest przygotowanie w pełni profesjonalnej reklamy i skupienie się na jej szczegółach. Po pierwsze, warto pokusić się o określenie samego profilu klienta i zaprezentować GIF lub grafikę na stronie, na której wspomniany odbiorca przebywać może często.

Warto jednak skupić się również na innych, bardziej technicznych elementach. Przyjmuje się, iż dobry banner internetowy nie powinien wyglądać jak… banner. Oznacza to, iż era krzykliwych, bijących po oczach kolorów powoli odchodzi do lamusa. Ciekawa kreacja powinna przypominać często mikrostronę przedsiębiorstwa – warto utrzymać zbliżoną konwencję i kolorystykę, które tożsame będą z główną witryną.

Banner przygotowany może być jednak również w inny sposób – statystycznie największą popularnością cieszą się zwłaszcza formy dynamiczne, składające się z sekwencji 3-5 klatek, w której kluczowe informacje przekazywane będą w jednej ze środkowych slajdów.

 

Dlaczego Testin?

Działania marketingowe wymagają odpowiedniej wiedzy, doświadczenia i kreatywności. Reklama dopracowana w każdym calu? Zaufaj profesjonalistom z Rzeszowa.

 

Parametry:

– proponowane formaty plików to: JPG, PNG, GIF,

– stworzyć możemy dla Ciebie banner statyczny lub dynamiczny.